13 Haziran 2011 Pazartesi

istiyorum

Elime bir bazooka alıp ses yapmaktan başka bi işe yaramayan bütün seçim arabalarını teker teker patlatmak istiyorum ,,
Haftasonlarını televizyon karşısında geçirmemi engelleyip görüntü kirliliği yaratan bütün magazin programlarının stüdyolarını basıp çoluk çocuk herkesi tokatlamak istiyorum ,,
İstiyorum ..
.
.
Bütün tekerlekli sandalyeleri parçalayıp yerlerine saatte 360 km hız yapabilen son model ducati motorsikletleri koymak istiyorum ,, çürük halde oturarak değil , hız yaparak ölmeleri çok daha onurlu olurdu !
.
.
Sevimli görünmek için zorla gülenlerin yüzlerini sertçe zumzuklamak ;
Duygusal görünmek için zorla ağlayanların ağızlarına gülen yüz çizikleri kondurmak istiyorum ,,
.
..
Kaldırımda allahlarının rızası için dilenen benden zengin dilencileri biraraya toplayıp uzay çöplüğüne roketlemek istiyorum ,,
Korsan kitap satılmasına karşı olan tüm adli-idari zabıtaları aldığım korsan kitapların içinde ezmek istiyorum , bilginin altında ezilmeleri somutlanmış olur böylece ,,
Saçının teki görünse günahkar olacağını iddia eden zihniyetlerin beyinlerini becermek istiyorum ,,
.
.
.
.
10 gramlık eti için serçe kuşunu vuran tüm avcılara protez kanat takıp pompalı tüfekle vurmak istiyorum ,,
..

..Bitti.

(Bide dünya barışı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder